Information om frugtordning

Kære forældre i vuggestuen

I Børnehuset Molevittens vuggestue tilbyder vi alle børn en frugtordning, hvor der serveres brød og frugt formiddag og eftermiddag.

Ordningen er forældrebetalt og koster 60 kr. pr. måned.

For at være med i ordningen, skal I oprette jer i Conventus senest sidste dag i måneden før jeres barn starter i vuggestuen.

Det gøres ved at følge vejledningen her på hjemmesiden (se fanen "Vejledning Conventus") og tilmelde jer på fanen: "Tilmelding til frugtordning".  Bemærk - det er meget vigtigt, I tilmelder jer med jeres barns navn, og hvis I har flere børn, at I tilmelder dem enkeltvis.

Når I er oprettet, foregår betalingen automatisk hver måned. Når jeres barn stopper i vuggestuen, skal I huske at afmelde jer ordningen. Dette skal gøres senest den sidste dag før jeres barn stopper.

Får I problemer med ovenstående, kan I kontakte vores administrative medarbejder Marianne på tlf. 21345520.