Fra forældre

Gode fortællinger.

Børnehuset Molevitten er i konstant udvikling både ud fra nye behov hos børn og familier og ud fra nye regler og rammer.

Vi involverer løbende forældre og medarbejdere i denne proces.

Under ”gode fortællinger” samler vi på fortællinger om det som forældre oplever vi allerede lykkes med, så vi kan fastholde dette og eventuelt udvikle det endnu mere.

Vuggestuen Trekløveren 2021

Camilla og Peter forældre til barn i Trekløveren

Vi har i de sidste 2 år haft fornøjelsen af, at have vores dreng i vuggestuen Trekløveren. Vi som forældre og vores dreng blev fra start taget rigtig godt imod af det sødeste personale. Vi har mødt et yderst kompetent, omsorgsfuldt og nærværende personale, og dette har været medvirkende til, at vi som forældre trygt har kunnet aflevere vores dreng i vuggestuen. Vi har ydermere oplevet et tæt og godt samarbejde med personalet. Trekløveren har den bedste madmor i køkkenet. Hun sørger for sund og varieret kost til børnene. Vores dreng har haft den bedste vuggestuetid og vi vil til enhver tid anbefale Trekløveren!

Børnehaven og førskolen på Ny Møllevej 2021

Sara & Lasse forældre til to drenge

Vi har været så heldige, at vores to drenge begge har haft deres daglige gang på Ny Møllevej i deres børnehave år. Ny Møllevej er et skønt “2. hjem”. Der fysisk plads til alle, stedet indbyder til hygge, leg, kreativitet og alt hvad der ellers skal til. Personalet er 110% dedikerede, autentiske, kærlige og dygtige. De sørger for, at der er plads til at være barn, plads til at lege og lære, plads til at fjolle og plads til ro. Det enkelte barn bliver set, hørt og mødt hvor barnet er. Der bliver støttet og guidet med anerkendelse for forskelligheder, ligesom det er tæt kommunikation og samarbejde med os forældre, hvilket giver en uvurderlig tryghed. Vores drenge har elsket at skulle i børnehave hver dag, og vi kunne ikke have ønsket et bedre sted for dem.