Paletten - børnehave og førskole

Der er op til 4 børnehavegrupper på Paletten, som både arbejder sammen så børn oplever at være en del af et større fællesskab, og som også deler sig i små grupper, så det lille og nære fællesskab styrkes.

På førstesalen har vi indrettet et spændende miljø for de ældste børnehavebørn, vi kalder førskolegruppen.

Børnehaven har en dejlig legeplads beliggende ud til Vestergade. Derudover har vi en legeplads omkring "borgen", som særligt benyttes af førskolegrupperne. Derudover deler vi udearealer med Vestervang skolen, ud til sportspladsen og til en lille skov.

Der er et tæt samarbejde med Vestervangskolen så overgangen dertil er tryg og god for børn og familier. Vi har også børn til andre skolen og understøtter også gode overgange dertil.